ייעוץ ופיתוח ארגוני

עם זאת, חשוב לזכור שעולם העסקים הוא עולם שהליבה של הצלחותיו מצויה בניסיון שבשטח. ניסוי ותהייה, כישלונות והצלחות, מחקר מעמיק. בעוד תארים אקדמיים הם חשובים ויכולים להוות ערך מוסף לאיכויותיהם של יועצים ארגוניים, הם לעולם אינם תחליפים לצבירת ניסיון.

ייעוץ ארגוני
ראוי לציין כי ייעוץ ופיתוח ארגוני הוא רק אספקט אחד של ייעוץ עסקי. בעוד ייעוץ עסקי לעסקים קטנים הוא ליווי ופיתוח העסק מתוך קשת רחבה של אסטרטגיות אופציונאליות, פיתוח ארגוני היא טקטיקה ממוקדת יותר שמטרתה לסייע לעסק לעמוד ביעדיו הכלכליים מתוך ההיבט של מבנים ארגוניים. בעוד ייעוץ עסקי כולל בתוכו יצירת זהות מותג וזהות לקוח, בניית מודלים כלכליים, תוכניות עסקיות, עבודת גיוסי אשראי ומשקיעים, תוכניות שיווקיות וכדומה; ייעוץ ארגוני מצטרף לכל האלמנטים הללו (הדורשים יחס וטיפול על מנת שהעסק יצליח) מתוך הממדים הפנימיים של העסק- עבודה אל מול צוותי העבודה וחלוקת תפקידים, עבודה אל מול הספקים, בניית היררכיה ארגונית, יצירת מוטיבציה ותיעול מקסימלי של המערכת. מטרתם של היועצים הארגוניים הוא לפעול להעצמת יכולות הניהול מבלי שהחברה תפתח בו תלות, לאתגר את המערכת ולהציף בעיות מבלי להיות מעורב רגשית בתוך הדינמיקה הבין-ארגונית.
חברת ייעוץ ופיתוח ארגוני ועסקי
פלאן B היא חברה המתמחה בייעוץ עסקי ובייעוץ ארגוני לעסקים וחברות. בעוד עסקים אחדים זקוקים לסיוע בהתנהלות כלכלית לטיפול בתזרימים לחוצים, עסקים אחרים לוקים ביכולת שלהם לתעל את בעלי התפקידים לכדי תפוקה מקסימלית. היועצים של פלאן B הם בעלי ניסיון אישי והצלחות עסקיות רבות בעסקים, ומייעצים מתוך ידע מעמיק והכרה אמיתית של הזירה העסקית עם מודל עסקי מרשים.