ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים הוא עולם בפני עצמו שמצריך מן היועצים קשב רב ויכולת להכווין ולזהות בדייקנות יתרה את אותן נקודות פוטנציאל או מכשול, שיכולות להתוות את הדרך. לעיתים, מדובר בעבודה קשה ומאתגרת אף יותר מעבודתם של יועצים לחברות ענק, עקב מחסור אמיתי במשאבים העומדים לרשות בעל העסק. בעוד אלה מתבססים על היסטוריה עסקית ארוכה, בעלי עסקים קטנים לרוב נמצאים בתחילת דרכם בעולם העסקים, עם רצון להגדיל ולפתח עסק קטן לבינוני ויותר, או אפילו מצויים במצב של חוסר הצלחה. ישנה אמונה ארוכת שנים שנדרש שנים של ניסיון במקום העבודה כדי לחדד את הכישורים הדרושים להצלחה. עם זאת, ככל שיותר ויותר בוגרים מרוויחים תארים באמצעות תוכניות מקוונות, מיומנויות אלו נרכשות ומשתפרות תוך כדי לימודי מנהל עסקים אונליין.
ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ייעוץ איכותי לעסקים קטנים ובינוניים נעשה בזהירות כשאף אלמנט לא נלקח כמובן מאליו. לאחר לימודים אונליין יועצים מדריכים את בעלי העסקים לעבודה אל מול נותני שירותים רבים במיקור חוץ, כשם שהם מסייעים להם בעבודה אל מול גופים כמו ביטוח לאומי ומס הכנסה, אל מול עובדים בחברה או ספקים. תוך איסוף נתונים היועצים מייצרים מודלים עסקיים וכלכליים שמטרתם להוביל לצמיחה הדרגתית. רבות מן העבודה נעשית לא רק בהתאם למוצר או לעסק (וליכולותיו אל מול המתחרים בשוק), אלא גם בהתאם לאופיו של בעל העסק, לחזון שלו ולהיסטוריה העסקית והכלכלית שלו. מדובר בעולם שהוא הרבה מעבר למספרים, ונעשה בהתאם לחוזקות ולחולשות של בעלי העסקים, תוך התייחסות מהותית לתחום העיסוק, מצב המתחרים, נתחי השוק ומגמות עיקריות להן פונה השוק.

הכוונה מתוך ניסיון

היועצים של פלאן B הם בעלי ניסיון עשיר בייעוץ עסקי לעסקים, כמו גם בעלי היסטוריה של הצלחות עסקיות בעצמם. ייעוץ עסקי יכול להתמקד בנושאים רבים, החל מגיוסי אשראי מול גופים בנקאיים וחוץ בנקאיים, ליווי עסקי לפרויקטים ספציפיים, גיוסי משקיעים לסטארטאפים ועוד. פלאן B היא חברה לייעוץ עסקי עם ניסיון בליווי חברות גדולות, כמו גם בהקמתם או הרמתם של עסקים קטנים.