ייעוץ פיננסי פרטי
מנהל ליווי עסקי

ייעוץ פיננסי נכון בתאמה אישית ופרטית יכול לתת כלים רבים לדוגמא, איך לנהל את הכסף שלכם בצורה נבונה יותר. אנחנו נבנה אתכם תוכנית עסקית לסטארט אפ שתשאיר לכם יותר כסף בבנק. נוסף לכך, תקבלו כלים פרקטיים ליציאה ממינוס לפלוס וטיפים מעשיים לניהול משק בית מאוזן כלכלית. סופסוף תבינו מה מנע מכם עד כה לחיות ברווחה כלכלית ותסגלו הרגלים שיקדמו אתכם לשיפור המצב וצמיחה כלכלית.

בניגוד לזה, יש המון אנשים שכן הצליחו לחסוך עם השנים אך לא יודעים מה לעשות עם הכסף, לא יודעים איך למנף ולהרוויח ממנו וכו’. פה נכנס לתמונה יועץ פיננסי פרטי. אם הצלחתם לחסוך קצת כסף עם השנים והחלטתם להשקיע, רוב הסיכויים שפנו אליכם כדי לפתוח תיק השקעות בבנק. אתם מקבלים עליו ייעוץ מיועץ השקעות שעובד בבנק, ואולי אתם לא מודעים לכך שיש אופציה נוספת. אותה אפשרות היא לקבל יעוץ השקעות דרך יועץ השקעות עצמאי שאינו קשור לבנק – ייעוץ השקעות פרטי.

האם אנחנו מקבלים ייעוץ נכון בבנק? האם תיק ההשקעות שלנו יכול להניב תשואה גבוהה יותר? באיזו רמת סיכון זה כרוך? האם תיק ההשקעות המנוהל בבית השקעות, הניב תשואה מספקת בשנה שחלפה? ובשנים האחרונות?

ייעוץ פיננסי פרטי

יועץ פיננסי אישי עובר עם הלקוח סקירה מעמיקה על המצב הנוכחי, כולל ההשקעות שלכם בשוק ההון, בחינת התשואות בשנים האחרונות בחתכים שונים ותחת רמת הסיכון המתאימה לכם, השוואה מול אלטרנטיבות השקעה אחרות ובמבט לעתיד וקבלת החלטה משותפת היכן המקום הטוב ביותר עבור כספכם ואילו שינויים כדאי לבצע.

יועץ השקעות פרטי הוא יועץ שמחזיק בתעודה של יועץ השקעות מטעם הרשות לניירות ערך בדיוק כמו היועץ בבנק, רק שהוא אינו תלוי או קשור לאף גוף או תאגיד והוא נותן לכם ייעוץ אישי ואובייקטיבי לחלוטין. הרבה דובר ונכתב על ניגוד אינטרסים פוטנציאלי של יועץ ההשקעות – טובת הלקוח אל מול טובת התאגיד בו הוא עובד. אכן קיימת בעייתיות והרבה פעמים היועץ בבנק מוצא את עצמו בהתלבטות – האם אני נאמן לחלוטין לטובת הלקוח או שמא גם לאינטרסים של מקום העבודה שלי ואיך אני משלב בין השניים. זו אכן משימה לא פשוטה.