ייעוץ כלכלי לפרטיים
ייעוץ כלכלי לפרטיים

בחשבון הביתי שלנו אנחנו מגדילים הוצאות או את המינוס (או את שניהם), בתקופות בזבזניות, ומצטמצמים, או מנסים למצוא מקורות הכנסה נוספים, כשהמצב הכלכלי נהיה לחוץ יותר. זו לא אשמתנו: החינוך הכלכלי שקיבלנו לעיתים נדירות בלבד הכין אותנו להתמודדות עם הקשיים האמיתיים של ניהול משק בית והחיים הפיננסיים של המשפחה. רובנו פשוט לא חושבים על הבית כעל יחידה כלכלית שדורשת ניהול יעיל, מבוסס כללים ועקרונות בדוקים ומוכחים.

כדי לסייע למשפחות להבין וליישם טוב יותר את עקרונות ההתנהלות הכלכלית הנכונה במסגרת הביתי, אנו באור לעתיד מציעים ללקוחותינו ייעוץ לכלכלת המשפחה, שנוגע בכל התחומים החשובים של ניהול כלכלת המשפחה: הגדרת תקציב, ניהול נכסים קיימים, חיסכון פנסיוני ואחר, הגדרת יעדים ומטרות לטווח הקצר, הבינוני והארוך והפנמת העקרונות הנכונים לניצול מיטבי של המשאבים העומדים לרשות המשפחה, מתוך דאגה להווה ולעתיד.

ייעוץ כלכלי לפרטיים

במרוץ החיים, לעתים קרובות דווקא החשוב מכל נופל בין הכיסאות: העתיד שלנו. האם אתם באמת יודעים מה יש לכם? מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בהתנהלות מול כל הגופים הפיננסיים? הבנק, חברות הביטוח, המשכנתא, קופת הגמל ואופציות ההשקעה השונות? כאשר כל גורם “מושך” לכיוון שלו, איך תדעו במה לבחור ומה נכון עבורכם? רוצים לדעת איפה תהיו עוד 5 ו-10 שנים מהיום? להבטיח שהחלומות שתכננתם לעצמכם ולילדים אכן יוגשמו? אנחנו כאן כדי לשמש לכם מצפן פיננסי, ולתת ייעוץ כלכלי למשפחות עם מפת דרך פיננסית לחיים של שקט כלכלי. כי תכנון פיננסי מקצועי אובייקטיבי ונקי מאינטרסים – עשוי לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקל