ייעוץ ופיתוח ארגוני הדרכה

מדובר בתחום שכולל בתוכו אינטליגנציה רגשית והוא פועל רבות בתוך המישורים הפנימיים של העסק. עסקים רבים נתקלים בכשלים שכלל לא נוגעים לחשיבה כלכלית או לאיכות מוצר, אלא לחוסר ביכולת להניע מערכות לתפוקה מרבית. במיוחד כאשר מדובר בחברות שהכוח המניע שלהן הוא אנשים ולא רובוטים, ייעוץ ארגוני לעסקים קטנים כולל בתוכו את הפן הרגשי של העסק, את המקום שבו משתלבים מספרים ובני אדם. הצלחתו של עסק תלויה רבות ביכולת שלו לרתום את עובדיו ולגרום להם לתפוס את הצלחת העסק כהצלחתם האישית.

ייעוץ ופיתוח ארגוני

הדבר ניכר רבות בתוך צוותים, כאשר יעילות עבודת הצוות נשענת רבות על מערכת יחסים של שיתוף מידע ושיתוף פעולה. ישנם לא מעט צוותים אשר סובלים מחוסר בקולגיאליות ומחוסר בהנהגה. בעת ייעוץ ארגוני, מנהלי צוותים מתודרכים לדרישה ותגמול מעובדיהם, וליצירת סביבת עבודה נעימה ומשתפת. לפעמים בעיות אקוטיות בקצב העבודה נפתרות בין רגע, כאשר מערכות היחסים של אנשי המקצוע מבשילות לכדי רצון הדדי להצליח. במישורים הגבוהים יותר, מנהלים בכירים ומנכ”לים למדים כיצד לסנכרן בין הצוותים והמחלקות, ולבנות את המערכות כך שיוכלו להישען זו על כתפיה של זו. במקרים אלו, יועצים מסייעים בהגדלת כוח אדם, בצמצומו, או בפיתוח מתודות חדשות לעבודה. לדוגמה, תעשיית הסטארט אפ היא אחת מהתעשיות שנשענת יותר מכל על ייעוץ ארגוני לעסק, וזאת משום שהצלחתה תלויה ביעילות ובתגובתיות.

ייעוץ עסקי

פלאן B לייעוץ עסקי היא חברה המתמחה בבניית תוכניות ואסטרטגיות עסקיות. היועצים שלנו מגיעים ממגוון רחב של תחומי הייעוץ העסקי, וביניהם תמצאו מומחים לייעוץ ארגוני כמו גם מומחים לייעוץ כלכלי, בין אם אתם צריכים סיוע בהתנהלות פיננסית או מערכתית.