יועץ פיננסי לעסקים

כדי שעסק יצליח, עליו לעבודה בצורה נכונה במספר מישורים- החל מיכולתו להתנהלות ארגונית פנים עסקית, ועד ליכולתו להתנהל אל מול הזירות החיצוניות. התנהלות החוץ של עסק נוגעת לעבודה אל מול לקוחות או ספקים, או עבודה אל מול גופים פיננסיים. כל עסק חייב להתנהל מתוך תזרים מזומנים חיובי באמצעותו הוא יכול להמשיך להתקיים ולהגדיל את השקעותיו ורווחיו. תחום הפיננסים הוא אולי התחום המורכב ביותר, והוא מצריך חשיבת מאקרו ודייקנות. ישנם יותר מדי בעלי עסקים שמפחדים להעז להשקיע, או שמבחינתם “הלוואה” היא מילה גסה.

יועץ פיננסי לעסקים

יועץ פיננסי הוא אדם המומחה לכל מה שקשור לכספים בהתנהלות עסק. לעסקים רבים יש מוצרים מדהימים, שירות לקוחות מעולה ואף שיווק מצוין, אך ההתנהלות הכלכלית שלהם היא חובבנית. יועצים עסקיים מסייעים רבות בעבודה מול בנקים וגופים פיננסיים נוספים, בכך שהם מסייעים להם במשא ומתן ובבניית תוכניות הלוואה בפריסה נכונה. יועץ פיננסי לעסקים מעודד בעלי עסקים להעז ולקחת סיכונים, וכן ללמוד כיצד להתנהל בצורה מאופקת וחסכונית. היכולת להתנהל נכון עם כספים מאפשרת לנצל הזדמנויות נוספות להשקעה, מבלי שיראו מפחידות מדי. מדובר בחישוב סיכונים מקצועי שמטרתו היא לא להפוך את בעל העסקים למהמר, אלא למשקיע. משקיע שעובד מתוך מתודה סדורה ומתוך עתודות פיננסיות למקרה וישגה.

ייעוץ פיננסי פלאן B

היכולת לייעץ לעסקים בנושאים פיננסיים, עולה מתוך הכרתם של מודלים כלכליים רבים, תאוריות לחישוב סיכונים וניסיון בשטח בעולם העסקים. היועצים של פלאן B מתמחים בפיננסים- בגיוסי אשראי, בעבודה אל מול תזרים מזומנים שלילי וכן חישוב סיכונים להשקעות. מלבד הפן הכלכלי, היועצים שלנו גם מתמחים בייעוץ ארגוני לעסק, בבנייתן של מערכות היררכיות ופסי ייצור.