בניית אסטרטגיה עסקית

עסקים איכותיים מצליחים לגדול ולהגדיל את קצב גדילתם, אך בו זמנית מייצרים עתודות. עתודות הן לא בהכרח חסכונות עומדים, אלא גם השקעות שמטרתן להניב הכנסה נוספת ברמות יציבות שונות ובסיכונים גבוהים יותר ופחות. כך , יכולים העסקים גם להתמודד עם עתות משבר, אך גם לנצל הזדמנויות עסקיות שנקרות בפני העסק המרכזי, ובעלי עסקים מצליחים לפתוח סניפים חדשים, להגדיל את כמות העובדים ואף לקנות עסקים מתחרים ולנכס אותם לאותה קבוצת מסחר.

בניית אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיות עסקיות הן דבר אותו מפתחים עסקים שרק נפתחים, אך גם עסקים מצליחים עם מתודה מובהקת, שרוצים לבחון את האסטרטגיה הקיימת ולגבש דרכי פעולה אפקטיביות יותר. למען האמת, חלק מהותי מתוכנית עסקית היא פיתוח תוכניות עסקיות עתידיות שיחליפו אותה מהרגע שהגיע ליעדה או להבדיל, כשניתן להכריז בוודאות שהיא לא מספיק אפקטיבית. במהלך בניית תוכנית עסקית, היועצים העסקיים של פלאן B עובדים יחד עם בעלי ומנהלי העסקים, סוקרים את ההיסטוריה הכלכלית והעסקית שלהם, מזהים יתרונות וחולשות ומייעצים להם כך שיוכלו להגשים את חזונם. תוכניות עסקיות מבוססות על מודלים מעולם הכלכלה ומטכניקות שגובשו במהלך שנים, אך הן נבנות כל פעם מחדש בעבור כל עסק באשר הוא.

פלאן B

היועצים של פלאן B בונים תוכניות עסקיות שמטרתן להדריך את העסקים בכל התחומים הנוגעים להם- החל משירות לקוחות, דרך עבודה פיננסית, ייעוץ ארגוני לעסק, אסטרטגיות שיווקיות ופיתוח מודלים כלכליים. כדי שהאסטרטגיה תעבוד היא צריכה לעבוד כמקשה אחת ממנה נגזרים כל התחומים הללו. במהלך הייעוץ, למדים המנהלים מבעלי העסקים על צדדיהם החזקים, וכיצד לשפר מיומנויות נוספות הדרושות להצלחת העסק.