תוכנית עסקית לגלידריה

על אף כי הנחת הרווחיות נראית מובנת מאליה, רבים מבעלי העסקים שוכחים שמעבר לחלוםולחזון, כדי שנצליח לקיים עסק, אנחנו נצטרך שההכנסות שלנו יהיו גבוהות יותר מן ההוצאות שלנו, ואף לא פחות חשוב, ימשיכו לעלות אל מול הוצאות שילכו ויפחתו. הדבר נכון לסטארט אפ שבונה את עתידו על השקעה שאמורה להשתלם ביום האקזיט, ונכון גם לבעל עסק שחלם כל חייו על גלידריה משל עצמו ועכשיו צריך להפוך את המתכון המופלא לפס ייצור משתלם.

תוכנית עסקית לגלידריה

עולם העסקים הוא עולם שמחייב התמצאות במגוון רב של תחומים. לא בכדי ניתן לראות מגמה של פתיחת מוסדות להשכלה גבוהה למנהל עסקים בכמה עשרות השנים האחרונות. השאיפה לעצמאות עסקית הולכת וגוברת, ואיתה גם ההבנה שלהיות בעל עסק זה דבר מאתגר במיוחד שמצריך כישורים רבים. לבטח בעולם המסעדנות (שוק מוצלח אך קשה בישראל), כשמדובר בבתי קפה, ברים, גלידריות ומסעדות, בעלי העסקים חייבים להצליח לנתב בין שיווק, פס ייצור, צוותי עובדים גדולים ושוק שהתחרות בו רק הולכת וגדלה. ייעוץ עסקי מומלץ לעסקים בעולם המסעדנות מצליח להציב יעדים ארוכי טווח שמטרתם לנבא את תנודות השוק, לעמוד באתגרים ובעתות משבר, ולהצליח להשאיר מקום לגמישות.

פלאן B

היועצים של פלאן B הצליחו במהלך השנים לפתח עסקים רבים עוד משלביהם הראשונים, כמו גם לנתב מחדש את דרכיהם של עסקים קיימים. בין אם מדובר בבניית תוכנית עסקית לגלידריה או בבניית אסטרטגיה לעבודה אל מול משקיעים, הייעוץ נעשה תוך עבודה משותפת עם בעלי העסקים ואיסוף נתונים לכדי יצירות תוכניות מדויקות ואופטימליות.