תוכנית עסקית לאפליקציה

יזמים רבים מחפשים דרכים לתעל שווקים קיימים לעולם הדיגיטלי וכך ניתן לראות בימינו אפליקציות הנוגעות לנדל”ן, משפט, בטיחות בדרכים או ניהול זמן. על אף כי ישנם בשוק סטארטאפים רבים המחזיקים ברעיונות מבריקים לפתרון של צרכים אמיתיים, מעטים היזמים שבאמת מצליחים, והאפליקציות שבאמת הופכות להיות חלק מנוף חיינו. על כן, עולה השאלה- מה הופך רעיון טוב למיזם איכותי שיהפוך לעסק כלכלי ומצליח?

תוכנית עסקית לאפליקציה

אפליקציות הן חלק בלתי נפרד מחיינו, ועל פני השטח, הן מורכבות מהיכולת שלהן לענות על צורך או ליצור חוויה מיוחדת, בדרכים שמנגישות לנו ומקצרות לנו תהליכים מורכבים. כך ניתן לראות אפליקציות כמו וויז או וואטסאפ שכבשו את העולם, וכן אפליקציות ביורוקרטיה של גופים ממשלתיים וציבוריים כמו האפליקציה של רכבת ישראל. המשותף לאפליקציות מצליחות הן חוויית המשתמש, הממשק, רמת העיצוב, וכן המודל הכלכלי הנכון. מעל פני השטח, קיימים עוד מרכיבים רבים שהופכים אפליקציות למצליחות, והם אותם מרכיבים שרלוונטיים לכל עסק באשר הוא. החל מתוכניות עסקיות, מבנים ארגוניים חסכוניים של עבודה אל מול ספקים ושכירים, בניית מערכי מרקטינג בזירות השיווק השונות, וכמובן, התנהלות כלכלית נכונה של השקעות אל מול תזרימי העסק.

ייעוץ עסקי לאפליקציות

היועצים של פלאן B מתמחים בעבודה אל מול עסקים בבנייה, כמו גם עסקים שצריכים להגדיר את יעדיהם מחדש. פלאן B מייעצת לעסקים בינוניים וקטנים כמו גם לרשתות ענק במגוון תחומים רב- החל ממסעדות ועד לחברות הייטק. מודל עסקי לאפליקציה נבנית תוך עבודת איסוף נתונים מדויקת והתאמת מודלים לצרכי ויכולות העסק, במטרה לייצר יעדים ולסלול את הדרך לעמידה בהם.