שיפור תזרים מזומנים

תזרימי מזומנים הם בעצם האוויר לנשימה של העסקים, הם המהות האמיתית המעידה על הצלחתו והיתכנותו של עסק לאורך זמן. להבדיל מדו”חות רווח והפסד של רואי חשבון, תזרימים הם סך כל האלמנטים הפיננסיים הכרוכים בעסק. מעבר להוצאות והכנסות שוטפות, התזרים כולל בתוכו גם חובות קודמים אשר עדיין לא נפרעו והוצאות כגון השקעות צד של בעל העסק, שיכולים להשפיע על יכולתו להמשיך להרוויח אל מול הוצאותיו.

שיפור תזרים מזומנים

ייעוץ עסקי מקצועי נוגע להמון תחומים שונים בהתנהלותו של העסק, החל מבניית אסטרטגיה עסקית פיננסית ועד לניהול רווחת עובדים. עם זאת, אחד מן הדברים עליהם יועצים עסקיים שמים שוב ושוב את הדגש (עם עסקים בכל הגדלים) הוא עבודה אל מול תזרים מזומנים. מילת המפתח להצלחתו של עסק היא קודם כל- מודעות. על מנת שנוכל לנהל את עסקינו ולהגדיל את מחזוריהם משנה לשנה, אנחנו חייבים להיות מודעים לפעילות העסק המלאה שלנו כל הזמן. היכולת שלנו לשחזר ולאמוד פעילות פיננסית מאפשרת לנו לעשות החלטות נכונות ולהימנע משגיאות כגון הזמנת סחורה גדולה מדי או קליטתם של עובדים שלא לצורך. במהלך עבודה על תזרים מזומנים, ניתן למצוא דרכים רבות לשפר את התנהלות העסק- החל מהעלאת מחירים דרך צמצום הוצאות ועד למחזור הלוואות.

פלאן B ייעוץ עסקי

היועצים של פלאן B מכווינים בעלי עסקים לפתח מודעות פיננסית וללמוד כיצד להעז להשקיע או להתאפק ולחסוך. מאז הוקמה החברה, יועץ פיננסי לעסקים יכול לסייע לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לרשתות הענק הישראליות. כל עסק הוא עולם ומלואו ומצריך יחס אישי ומדויק.