מודל עסקי לאפליקציה

במרוצת השנים נכנס המטבע והכסף, הלוואות ורשימות לתשלום עתידי, פיצול תשלומים, פתיחת חנויות, רשתות, עסקי תיווך, קמעונאות וכו’. בשלושים השנים האחרונות אנחנו עדים להאצה בקצב פיתוחם של מודלים כלכליים חדשים עם כניסתו של האינטרנט ותהליכי הגלובליזציה המואצים שהביא עימו. כך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות תרבויות הצריכה התחלפו, וחנויות רבות דעכו אל מול החנויות האינטרנטיות. כך גם היחס שלנו בין תוצרת מקומית ובין ההצפה הענקית של חנויות אמריקאיות וסיניות שנמצאות במרחק קליק אחד מאיתנו.

מודל עסקי לאפליקציה

יזמים רבים פונים לעולם האפליקציות ונדמה באמת כי עתיד הסחר העולמי טמון בקירותיהם הבלתי נראים של העולמות הדיגיטליים. עם זאת, ראוי לזכור כי בבסיסן של החנויות או השירותים הדיגיטליים אותם אנחנו שואפים לספק (ומהם להתפרנס), עומדים עדיין מספר עקרונות בסיסיים שלא השתנו מימי קדם, ובסופו של דבר, מדובר בעסק כלכלי לכל דבר ועניין. תוכנית עסקית לאפליקציה תלוי רבות בשוק שאליו הוא פונה, וישנם הבדלים מהותיים בין אפליקציות תיווך (כגון אפליקציות משלוחי מזון) ואפליקציות שעובדות על שימוש מתמשך וארוך זמן (אפליקציות לאימון כושר גופני). היכולת שלנו לייצר אפליקציה רווחית עם מודלים כלכליים אופטימליים, תלויה רבות בהבנתנו את השוק ואת המתחרים. קורס בדיקות תכנה QA יאפשר לכם לבדוק בין היתר אפליקציות לפני השקתן לחנויות האפליקציות השונות – גוגל פליי המיועד לאנדרואיד, וחנות האפליקצייות של אפל. קורס QA מומלץ עבור יזמים שמתכננים להשיק מוצר טכנולוגי חדש לשוק האפליקציות מאחר ובדיקת תוכנה הכרחית להצלחת מוצר מכל סוג שהוא.

ייעוץ עסקי לאפליקציות

היועצים של פלאן B מסייעים ליזמים רבים להפוך את חזונם לכדי עסקים מצליחים. בניית מודל עסקי לאפליקציה הוא תהליך מורכב שכולל בתוכו גם את היבטי השוק הכלכליים, אך גם את בניית החברה כחברה, על הוצאותיה בעבודה אל מול בוני אתרים, מעצבי UI וספקים נוספים. פלאן B ייעצה במשך השנים לעסקים קטנים וגדולים כאחד.