לימודי ייעוץ פיננסי
יועץ לעסקים קטנים

משפחה ממוצעת תגיע אל מתכנן הפיננסי CFP על מנת להתייעץ בכל צומת פיננסית משמעותית בחיים. ראשית, הוא עוזר ללקוחותיו להבין את מבנה ההכנסות וההוצאות של המשפחה ועוזר להם לבנות תזרים הכנסות, שיבטיח את רמת החיים של המשפחה בטווח הקצר, הבינוני והארוך לאחר מכן מסייע למשפחה להגדיר מהם “מטרות החיים שברצונם להשיג באמצעות כספם”, ולאילו יעדים אישיים וכלכליים הם מעוניינים להגיע,  ובונה עימם תכנית פיננסית שתעזור להם להשיגם.

בנוסף אנחנו ממליצים על קורס UI UX – הקורס מיועד למעצבי מוצר ודפוס שרוצים ליצור חווית משתמש מעולה (UX) וללמוד כמה כלים חדשים על מנת לעצב טוב יותר את המוצרים שלהם. במהלך הקורס תלמדו את הידע התיאורטי והמעשי הנדרש לתכנון יעיל יותר, וכן את הכלים לעשות זאת מהר יותר. אתה תרכוש קצת ניסיון מעשי לאורך התהליך הזה.

אחרי בניית התכנית הראשונית, הוא יסייע למשפחה ליישם אותה בהתאם להמלצות, וילווה אותם אורך מעגלי החיים השונים תוך כדי הגדלת ההון המשפחתי. המתכנן הפיננסי CFP ,מונע מהם טעויות כלכליות, עוזר בבניית הגנות למשפחה מפני קטסטרופות שונות, ונוגע בכל צומת משמעותית אליה המשפחה תגיע, בין אם זה תכנון נכון של הפרישה, העברה בין-דורית, רכישת נכסים, הסבת מקצוע וכו’. הוא נותן מענה “הוליסטי” למשפחה וליחידים. או איך שאנחנו קוראים לזה, הוא יהפוך להיות ה-Trusted Advisor של המשפחה. ה-“יועץ” שנמצא איתם ברגעים החשובים בחיים.

לימודי ייעוץ פיננסי

ייעוץ כלכלי לפרטיים הוא אמנות של התאמת מטרות החיים החשובות ביותר למשפחה לנכסים/אמצעים העומדים לרשותה. רציונל העומד בבסיס של הייעוץ הפיננסי הנו השקעה מוקדמת בתכנון, לצורך השגת מטרות בעתיד. התכנון הפיננסי משלב מתודולוגית עבודה רב תחומית הכוללת בין היתר: קביעת מטרות, סדרי עדיפויות, הכרת הנכסים, הבנת ההתחייבויות, תכנוני מיסוי על הון ונכסים, העברת נכסים בין דורית בתוך המשפחה ויכולת להבין את המערכת הפיננסית האישית/משפחתית כתמונה אינטגרטיבית. יש לא מעט לימודים בתחום הזה וכל אחד מקנה את הכלים הרלוונטים לנושא, רצוי להבין במה רוצים להתמקד ולהוציא את המיטב עבור הלקוח.