ליווי עסקי לנשים
ליווי עסקי לנשים

בימינו תפקידי ניהול רבים מאוישים על ידי נשים, ולא בכדי. נהוג לומר על המין הנשי כי הוא ניחן באפשרות לזהות אתגרים ולהתמודד עמם בצורה מושכלת ומוצלחת. בדיוק כמו אצל גברים וללא כל הבדל, את צריכה סיוע של איש או אשת מקצוע אשר יובילו אותך להצלחה כלכלית בחברה, יסייעו בהבנת כלל התהליכים בחברה, יצמצמו עלויות מיותרות בארגון ויגדילו את רווחיות החברה.

ליווי עסקי לנשים אינו שונה לעומת ליווי עסקי לגברים. באופן עקרוני קביעה זו בהחלט נכונה, ההבדל הוא בהתכוונות לסיוע פרטני לנשים, מגזר שבאופן מסורתי פחות יצא ליזמות עסקית ובקרב אוכלוסיות מסוימות עצם היציאה לעבודה היא פעולה מהפכנית יחסית. ייעוץ עסקי מיועד למשל לנשים שכירות שמתלבטות האם ואיך לצאת לעצמאות ביוזמה עסקית, לבעלות עסקים שצריכות סיוע מקצועי להתרומם ולהביא את העסק להצלחה, בעלות עסקים ויזמיות שנקלעו למצוקה עסקית וזקוקות להכוונה לחזור לדרך הנכונה, נשים שרוצות ייעוץ מקצועי על מנת לקדם עסק קיים ומצליח לגבהים חדשים ועוד.

ליווי עסקי לנשים

יעוץ עסקי לנשים יתקיים לרוב באופן אישי, מול יועץ עסקי מומלץ, כאשר בדרך כלל מדובר על כמה פגישות ואפילו על תהליכים מתמשכים וקבועים. יחד עם זאת, בהחלט יש גופים המציעים יעוץ עסקי לנשים במודל של קבוצות וסיוע לקבוצה וגם באופן הדדי או קבוצות לחיבור עסקי בין יזמיות ובעלות עסקים. הייעוץ יכול לכלול היכרות והבנה של השפה העסקית הרלבנטית, אמצעי שיווק ופרסום, העצמה אישית המובילה לביטחון והצלחה עסקית, ייעוץ אסטרטגי או תפעולי לעסקים – חשוב שהייעוץ יותאם למקרה הספציפי, לניסיון העסקי והתעסוקתי של האישה וכן הלאה.

לא לכל אישה יש את אותן יכולות ולא לכל אישה יש אותן צרכים ויעדים ומטרות, לכן חשוב שכל אחת ואחת תבין איפה היא עומדת בחיים שלה מה הכלים שיש לה ואיך היא יכולה להשתלב בתחום עולם העסקים, ליווי נכון וייעוץ נכון יכול לכוון אתכן למטרה ואפילו לפתוח את הראש והמחשבות לכיוונים חדשים.