ליווי עסקים קטנים

משום שמדובר בעסקים שגודלם קטן יחסית, ישנו עוד פוטנציאל רב שלא מומש להתפתחות ולצמיחה. הסיכון נמוך יותר וישנו מקום רב ליצירתיות שיכולה להתבטא בפתיחת אפיקים עסקיים וכלכליים חדשים. כך מוצאים את עצמם בעלי חנויות או קליניקות פותחים סניפים חדשים, מוסיפים עוד כוח אדם ואף לומדים להשקיע בהשקעות צדדיות. עולם העסקים הוא כל כך רחב ומגוון, ובמהלך ייעוץ עסקי לניהול ושירות בעלי עסקים לומדים על עצמם דברים חדשים, כך שהם מגלים שביכולתם להצליח גם בזירות נוספות.

ליווי עסקים קטנים

עם זאת, כל דבר בשעתו. ייעוץ לעסקים קטנים לרוב מתחיל מעבודה על דברים בסיסיים כגון תזרים מזומנים, מודל עסקי ועבודה מול ספקים. על אף שלרבים זה נראה כמובן מאליו, מדובר במרכיבים הראשוניים והחשובים ביותר של כל עסק, ובהם רבים חוטאים. שיפור של ההתנהלות שלנו אל מול ספקים או אל מול תזרימים יכולה להפוך לחלוטין את פני העסק, ולהוביל להצלחה מסחררת. רבים מבעלי העסקים כלל לא יודעים שהם יכולים לעבוד עם סחורות בשיטת קונסיגנציה, או כלל לא מודעים לעובדה שהתזרים שלהם מוביל אותם למצב של  הפסד. בעת ייעוץ עסקי נכון ומקצועי, היועץ הכלכלי עסקי לומד את העסק על בוריו, וכן את בעל העסק על יתרונותיו וחסרונותיו.

עסקים קטנים פלאן B

מאז הוקמה בשנת 2014, חברת פלאן B הפכה מספר רב של עסקים קטנים, לעסקים בינוניים ואף לגדולים. ישנו פוטנציאל גלום אמיתי בכל עסק ובכל בעל עסק, ודרך עבודה משותפת עם בעלי העסקים, מצליחים היועצים להגשים את חזונם. אפילו כשמדובר בעסקים בעלי תזרימים שליליים שכבר צברו חובות רבים, אין מה למהר לסגור את העסק לפני שהתייעצנו עם מומחה שיכול להפוך את פני הדברים.