ייעוץ שיווקי אסטרטגי

אבל אחד מן הדברים החשובים לעסקים, שהוא גם אחד מן הדברים הנדירים יותר, הוא יכולות שיווקיות. עולם השיווק הוא רחב ומגוון, והוא מגלם בתוכו תעשייה שלמה העומדת בפני עצמה. משרדי פרסום, קופירייטרים, מעצבים, במאים, מקדמי אתרים, סרטונים, פוסטים ושלטי חוצות. יש המון ערוצים לשיווק, ואינסוף דרכים בהן ניתן להשתמש בהם. עבודת שיווק יסודית כוללת בתוכה מצד אחד יכולות קריאייטיב, ומצד שני, איסוף נתונים, עבודה סטטיסטית ואבחון של צורכי השוק. ישנם לא מעט עסקים עם מוצרים מדהימים שלא מצליחים למכור אותם, וגם לא מעט עסקים עם מוצרים בינוניים שמצליחים מאד תודות לעבודה שיווקית מעולה. מרינה פרסום ברוסית מספקת שירותי שיווק ופרסום המיועדים לקהילת דוברי הרוסית בישראל. על מנת להגיע לקהל יעד זה, חיוני להשתמש בערוצי התקשורת המתאימים. אחת הדרכים שאנו עושים זאת היא באמצעות שלטי חוצות וצורות אחרות של פרסום חוצות בכל רחבי ישראל.

תקשורת חיונית לכל עסק מצליח. בלי תקשורת, חברות לא יכולות לעשות עסקים. פרסום הוא סוג של תקשורת עם הקהל שלך אבל זה גם יכול להיות יקר מאוד. מכירת פרסום עבור החברה שלך בטלוויזיה יכולה להיות דרך מצוינת להגיע לקהל גדול יותר ממה שציפיתם במקור.

ייעוץ שיווקי אסטרטגי

שיווק נכון נעשה מתוך אסטרטגיה המכילה הגדרת קהלי יעד, ופיתוח דרכים להניע אותם. ייעוץ שיווקי אסטרטגי מכווין בעלי ומנהלי עסקים לכדי אבחנות אלו, ולכדי קבלת החלטות נכונות לשיווק. בין החלטות אלה ניתן למצוא ברירה בין ערוצי שיווק כגון מדיה חברתית או עיתונות, וכמובן, החלטות פיננסיות לגבי גובה ההשקעה בשיווק כך שעדיין תהיה רווחית. ישנם לא מעט עסקים שמוציאים כסף רב על שיווק, מבלי שקיימת ההתכנות להחזיר את ההשקעה. לבתי עסק בגדלים שונים, יועצים שיווקיים ממליצים על גופי שיווק אחר כך- החל ממשרדי הפרסום הגדולים, דרך שימוש באנשי מקצוע פרטיים, ועד פיתוח מחלקת שיווק פנימית בתוך העסק.

פלאן B שיווק וייעוץ

היועצים של פלאן B מומחים לשיווק עסקים ולבניית אסטרטגיה עסקית. תוכניות אלו הן תוכניות שחייבות יותר מכל להיות דינמיות, ולהיבחן כל פעם מחדש ביחס לנתונים העדכניים ביותר. עולם השיווק הוא תנודתי מאד ומשתנה ביחס לתרבות שלנו, לצריכה ולרוח הזמן.