ייעוץ פיננסי מחיר
יועץ לעסקים

הרעיון בייעוץ השליטה על ההוצאות הוא להניע כדי את הדברים הנכונים ולהגדיל את ההכנסות. את זה לא משיגים בפגישה של שעה פעם בחודשיים, אלא בפגישות קבועות עם יעדים ותוכנית עבודה מוגדרת. ההתמדה וסמיכות הפגישות בשיטת הריטיינר, מאפשרות ליועץ להחזיר את ההשקעה כבר בחודש הראשון. לכן מפה נגזר גם המחיר של ייעוץ פיננסי. 

95% מהבעיות של תזרים והתנהלות כלכלית הן בעיות עם אופק פיננסי וניהולי ולכן הבחירה ביועץ פיננסי מתאימה במקרים נקודתיים וספציפיים אשר יכולים לעזור לאדם בלי יכולות וידע בתחום. יועץ פיננסי טוב חייב להיות בעל השכלה אקדמית פיננסית ועדיף שיהיה לו ניסיון בשוק העסקים בתפקיד ניהולי.

ייעוץ פיננסי מחיר

בחירת ייעוץ פיננסי פרטי היא אחת הבחירות החשובות ביותר שתעשה. בין אם מדובר בבחירת יועץ שילווה אותך בשלבי פתיחת עסק, ביציאה ממשבר עסקי או בתהליך של צמיחה, או בפן הפרטי בהקמת משפחה  והתנהלות פיננסית נכונה, הפרמטר שלא צריך לעניין אותך הוא כמה עולה שעת ייעוץ או הריטיינר. מדוע? יועץ פיננסי טוב הוא השקעה המחזירה את עלותה במכפלות של עשרות מונים. אם תיקח יועץ פיננסי זול, כנראה תקבל קבלת מכסת שעות קטנה מדי שאינה מספיקה כדי לפתור את בעיות העסק ולקחת אותו לשלב הצמיחה. כך תפסיד במקום להרוויח. אז נכון, חסכת על הדרך כמה מאות שקלים על שעת ייעוץ, אבל הפסדת את היכולת להרוויח יותר לאורך זמן.

אז נכון יש כל מיני סוגים של יועצים, וכמה בכל תחום, המחיר של יועץ פיננסי תלוי ביועץ עצמו (שנות ניסיון, הכשרות, ידע וכוח חיבור לאנשים וגורמים נכונים והמלצות כאלה ואחרות) בנוסף לכל יועץ יש את הדרך והתכונית שלו כדי להגיע ליעדים ומטרות, חשוב לזכור שלא תמיד נכון לחסוך במיוחד לא בקטע הזה, אשר מחזיר את ההשקעה בטווח זמן קצר ונותן לכם את הכלים לעצמאות כלכלית ופיננסית.