ייעוץ פיננסי למשפחות
ייעוץ פיננסי לעסקים

כדי להגיע למטרות החיים ולעצמאות כלכלית, או לדעת מהי הדרך הנכונה. ישנם יועצים שונים המתמחים בנושאים כמו ניהול תקציב משפחתי, תכנון פיננסי, כלכלת משפחה ועוד. כמו בכל תחום גם כאן יש מספר דרכים ומספר סוגי יועצים בתחום ייעוץ פיננסי למשפחות או ייעוץ כלכלי לזוגות – נתחיל מזה שבמידה ואין לכם תקציב לעבוד עם יועץ לכלכלת המשפחה, יש אפשרות ללכת להרצאות וסדנאות בנושא. ניתן למצוא גם הרצאות חינמיות. אפשר לעשות זאת באופן קבוע או לפי הצורך. אנשים רבים מעידים על כך שהרצאות ע”י מומחי עזרו להם לשנות את דפוסי ההתנהגות הלא נכונים שלהם מבחינה כלכלית ולראות את הבעיות הפיננסיות שלהם בצורה הרבה יותר בהירה.

יועץ פיננסי מקצועי לכלכלת המשפחה: ניהול תקציב משפחתי ותכנון פיננסי הם שני הדברים החשובים ביותר לשמירה על יציבות כלכלית. ליווי קבוע של מומחה יכול לעזור במידה רבה לכל משפחה. שירות לפתרון בעיה: לא יודעים איך לצאת מהמינוס? מעוניינים שיבנו לכם תקציב משפחתי קבוע? לשם כך אפשר להגיע למפגש חד פעמי עם מומחה בנושא כלכלת המשפחה. היועץ יעזור לכם לפתור כל בעיה נקודתית שאינה מצריכה מנהל ליווי עסקי מתמשך.

ייעוץ פיננסי למשפחות

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים יועץ 1. הכשרה – כל אחד יכול להכריז על עצמו כמומחה לענייני כלכלת המשפחה רק כי העצות שלו עזרו לאחרים או כי הוא מצליח להתנהל בצורה כלכלית חכמה. יש לבדוק שהיועץ הוא בעל תואר או הכשרה מקצועית בתחום ניהול תקציב משפחתי וכל מה שקשור לניהול פיננסי למשפחות. 2. ניסיון – לא כל אחד שמבין בייעוץ בתחום הפיננסי, כמו למשל יועץ עסקי, הוא בהכרח מומחה בכלכלת המשפחה. יש לבדוק שהוא מנוסה בתחום ומתמחה ספציפית במשפחות. ניסיון הוא גורם מכריע. 3. יחסי אנוש מעולים – במידה ובחרתם יועץ קבוע, חשוב קודם כל לבדוק את תודעת השירות שלו והגישה שלו ללקוחות. היועץ אמור לדחוף ולדרבן את לקוחותיו להצלחה, אבל ברוח טובה ונעימה. 4. מחיר – כאשר יועץ מגיע למשפחה עם בעיות כלכליות הוא צריך להציע להם מחיר שבני המשפחה יכולים לעמוד בו כולל פריסת תשלומים נוחה. עלול להיות פער משמעותי במחירים בהתאם לסוג היועץ וניסיונו. ניתן לקבל הצעות מכמה יועצים במקביל.