ייעוץ פיננסי לחברות
ייעוץ פיננסי לחברות

הייעוץ המקצועי ביותר שניתן לקבל הוא מיעל בר-לב – יועצת פיננסי וניהולי. יעל היא יועצת ומלווה עסקים, חברות וארגונים לצמיחה והצלחה מזה שנים רבות. הקו המנחה על פיו יעל עובדת הינו כי כל עסק, חברה וארגון הינה ישות בפני עצמה ועל כן חייבת לקבל את ההתייחסות המלאה לצרכיה האינדיבידואלים והמטרות העומדות בפניה. יעל מקפידה על התאמת תכנית עבודה אישית וייעודית שיתנו את המענה המתאים ביותר בעבור הצרכים והמטרות הללו.

אשר הנכם חשים שאינכם בטוחים באופן של ניהול ההשקעות שלכם, באפשרותכם לשקול להעסיק יועץ פיננסי. כדאי לשכור את שירותיו של יועץ עסקי מומלץ, כמו למשל – אלעד אדר, אשר מכהן בתפקיד של מנכ”ל חברת הייעוץ העסקית הגדולה בארץ, בשל היתרונות הבאים – השכלה, ניסיון, השפעה על ההתנהגות, חסכון בזמן, ניהול הון, תכנון עושר אישי ומשאבים מקצועיים. אך לכך מתלווים חסרונות בשימוש ביועץ פיננסי, שאינם רבים.

ייעוץ פיננסי לחברות

כמו לדוגמה – המחיר עבור השירות, האתגר במציאת יועץ פיננסי טוב, ניגוד אינטרסים פוטנציאלי, הקפדה על השקעות מניות ואג”ח בלבד, וויתור על האחריות לעתידכם הכלכלי. הנכם בוודאי מודעים לעובדה, כי עצמאות פיננסית מהווה את המטרה הסופית של ההשקעה שלכם. חרף העובדה כי ציינו לעיל את היתרונות ואת החסרונות שכרוכים בשימוש ביועץ פיננסי, או בהמשך העבודה עם היועץ הפיננסי הנוכחי שלכם, הגורם החשוב ביותר הינו – האם יש לכם סיכוי גבוה יותר להגיע לעצמאות כלכלית על ידי השירות של יועץ פיננסי? יש המון חברות ייעוץ אבל חשוב להבין שלא כל אחד תתאים לחברה שלכם צריך לראות שיש אותו כיוון חשיבה ויש את הדברים הנחוצים כדי לשלב כוחות לתוצאות ויעדים.