ייעוץ עסקי לניהול ושירות

הצלחות אדירות בעולם של קהל חוזר אנחנו יכולים לראות בחברות כמו אפל, שהקהל שלה הוא כבר קהל שבוי שמאוהב במוצר עד מעל הראש. במקרים פחות טובים, ניתן למצוא לא מעט חברות שקרסו, או שאיבדו קהל לקוחות רב, בגלל מוצר לא מוצלח, או בגלל שירות ברמה נמוכה. יותר משצרכנים מתאכזבים ממוצר, הם מתאכזבים מרמת התפעול של שירות הלקוחות אליו הם פונים לקבלת מענה.

ייעוץ עסקי לניהול ושירות

שירות לקוחות הוא דבר הכרחי בכל חברה ועסק באשר הם. בין אם מדובר בחברה גדולה שחייבת להחזיק מחלקת שירות לקוחות טכנית, או אם מדובר בעסק של איש אחד שצריך להיות זמין ואדיב ולתת מענה לצרכים של לקוחותיו. ישנן לא מעט דוגמאות למקרים קיצוניים של שירות לקוחות גרוע שעלה לחברות בלקוחות רבים ואף בקנסות- חברת הוט נקנסה ביותר ממיליון שקלים בשנת 2014 על השהייה מוגזמת של זמני מענה במחלקת השירות. ייעוץ ארגוני לעסקים קטנים, לניהול ושירות של חברת פלאן B שם דגש רב על יצירת קהל לקוחות יציב במטרה שילך ויגדל. אם אין ביכולתנו ליצור קנייה המשכית וחוזרת של המותג שלנו, גם אם הוא מצוין, הוא פשוט לא ישרוד לאורך זמן.

פלאן B

היועצים העסקיים של חברת פלאן B הם אנשי מקצוע מעולם העסקים שחתומים על מספר יזמויות מצליחות ואשר צברו ניסיון רב בהקמתם של עסקים. מתוך ניסיונם האישי ומתוך ניסיון של שנים בייעוץ לחברות ועסקים, הם מתדרכים בעלי עסקים כיצד לבנות מבנים ארגוניים בתוך עסקיהם, ולנהל אותם בצורה יעילה ופרודוקטיבית.