ייעוץ עסקי למסעדות

עולם המסעדנות הישראלי הוא גם כך מן השווקים המורכבים בארץ, כאשר שליש מן העסקים נסגרים תוך פחות משנה, ואילו כשמונים וחמישה אחוזים תוך פחות מחמש שנים. אלו, כמובן, הנתונים בזמן שיגרה כאשר המשק במיטבו, התיירות משגשגת והאשראי של האזרח הממוצע מאפשר לו ליהנות מתרבות בילוי ופנאי, ולא רק ממוצרי צריכה. אך עם זאת, חשוב לזכור שעם התנהלות נכונה, ניתן בימינו גם לשרוד את המשבר, ואף לפתוח מסעדות חדשות ומצליחות.

ייעוץ עסקי למסעדות

מידת ההצלחה של מסעדה תלויה רבות בתכנון מדויק מראש, ובפיתוח של אסטרטגיה עסקית. אסטרטגיות עסקיות משלוות בתוכן את הצרכים השונים של העסק ומייצרות מענה מתוך המודלים הכלכליים וההתנהלות הפיננסית, הייעוץ הארגוני והאסטרטגיות השיווקיות. כאשר מדובר בעסק כגון מסעדה, ולה הצורך להתבלט בין המסעדות הרבות, קל וחומר שלתוכנית העסקית למסעדה יש משקל רב, ולא די באיכותו של המוצר (במקרה זה המנות) שהעסק מייצר. יועצים עסקיים מקצועניים, עובדים יחד עם מנהלי המסעדות, תוך שהם אוספים נתונים במטרה להבין את הצרכים, היתרונות והחסרונות של המסעדה.

ייעוץ עסקי פלאן B

היועצים של פלאן B מספקים ייעוץ עסקי למסעדות הכולל בתוכו את כל האספקטים שהופכים מסעדה למצליחה. מן המבנה הארגוני שמטרתו לייצר יעילות במטבח ושירות אדיב על רצפת הסועדים, ועד לתכנון כלכלי מדויק בין עלות המוצרים ותמחור המנות שיהפכו את המסעדה לרווחית. בין אם מדובר במסעדה בהקמתה, או במסעדה הנאבקת אל מול תזרים מזומנים שלילי, ייעוץ עסקי יכול להפוך לחלוטין את פני העסק ולהוביל אותו לדרך חדשה.