ייעוץ עסקי בינלאומי
ייעוץ עסקי בינלאומי

כאשר מדובר על התרחבות אל עבר שוק עסקים בינלאומי זה כבר סיפור אחר. בזמנים של היום עבור אנשי עסקים הקלות להגיע ליעדים מרוחקים בכל רחבי העולם הרבה יותר נגישה וזאת הודות לנגישות הפיתוחים הטכנולוגיים ולחברות ייעוץ. ישנם עסקים רבים המעורבים לא רק בשוק המסחר הישראלי אלא גם בעולם המסחר הבינלאומי ונותנים שירות בכל העולם עם המוצר שלהם. אנשים רבים חושבים כי כאשר העסק שלהם מרוויח בארץ הוא יעשה זאת עוד יותר גם בחו”ל.

אך, פתיחת עסק גלובלי הכולל משרדים או חנויות בחו”ל מצריכה היערכות מוקדמת ומושכלת של יועץ עסקי בינלאומי במטרה להמשיך את הקו המשגשג של ההצלחה העסקית. חברות ובתי עסקים אשר מתרחבים ופורצים את גבולות המדינה זקוקים ליד מנחה אשר תלווה אותם לאורך תהליך ארוך ומפרך שימזער נזקים וחוסר וודאות בעת פתיחת עסק חדש או אף הרחבה של עסק קיים. יועץ עסקי מומלץ עורך תהליך של ליווי עסקי הפורט לחלקים את המהות העסקית של החברה והקשר ההדוק שבין העסק המקומי לבין הבינלאומי.

ייעוץ עסקי בינלאומי

עם כל הניסיון והידע, האם בכלל יש היתכנות כלכלית? האם זה רלוונטי לכל עסק? מה הפרמטרים לפרוץ לשוק העולמי? כל התשובות לשאלות האלו יגיעו רק לאחר ניתוח מעמיק והבנה של מה באמת צריך. פתיחה או הקמת עסק בינלאומי כרוכים בפעולות רבות הנמצאות בגדר חובה שיש לבצע אותם לדוגמא, פתיחת חשבון בינלאומי, קבלת רישיון עסק בינלאומי, רישום החברה, הכנת מסמכים רלוונטים, מינוי של נציג, רישום החברה ברשויות וכדומה. 

על מנת להצליח מחוץ לגבולות המדינה יש לנתח בצורה מקיפה ואסטרטגית את פלח השוק הבינלאומי בתחום שאליו מכוונים. בתוך תהליך הליווי העסקי נבנית תבנית לתכנית עסקית מפורטת אשר מביטה במוצר או בשירות המוצע ומביטה מה רמת הכדאיות בפנייה לארץ זו או אחרת. כאשר התהליך הפיתוח העסקי הבינלאומי מתבצע על ידי יועץ עם הכלים הנכונים כמו ניסיון בייזום ומימוש עסקאות עם חברות בינלאומיות ושותפים מקומיים, ההיכרות הטובה עם מגוון רחב של מגזרים, תעשיות ואנשי קשר בישראל ובחו”ל, כל הכלים האלו מאפשרים לו להביא תוצאות ולייצר פריצות דרך משמעותיות לחברות מעולמות תוכן שונים ומגוונים.