ייעוץ לעסקי מזון

ישנם לא מעט אנשים שנפלו על עסקאות מצוינות במהלכן רכשו עסק שמעולם לא חלמו שאותו ינהלו. אחד מן העסקים המורכבים ביותר לניהול הוא עסקי מזון, וזאת משום שמדובר בעבודה אל מול סחורה שיש לה את חיי המדף הקצרים ביותר, ושהיא מושפעת יותר מכל מתקנים וחוקים של היגיינה ובריאות. ניהול סחורה של עסק מזון מחייב הקפדה על תברואה, שימוש במכשור תקין, בניית שגרת עבודה הגיינית, רישום תאריכים ועוד. בין אם מדובר בסופרמרקט או במסעדה, חייבים בעלים של עסקי מזון להצטיין במיוחד בעבודה מול ספקים.

ייעוץ לעסקי מזון

עבודה מול ספקים ומול סחורות היא מיומנות אותה ניתן לרכוש והיא מצריכה ניסוי ותהייה רב ותהליך של שימור ידע. במיוחד כאשר מדובר במסעדות ובעסקים שתחלופת הסחורה שלהם חייבת להיות מיידית, הסוד להצלחה הוא לפתח מודעות לכמות המנות היוצאות מדי יום ולהבין כיצד להיערך בהתאם. מסעדנים (וכן בעלי סופרים), מתמודדים כל הזמן עם המתח שבין הרצון שלא ייגמר, לבין הרצון שלא ייזרק. בעלי עסקים מצליחים מפתחים דרכים יצירתיות להתמודד עם מצבים של חוסר ושל שפע- מצד אחד בעסקאות אל מול ספקים לאספקת חירום מיידית, ומנגד, בפיתוח דרכים יצירתיות להיפטר מסחורה עודפת (מבצעים בסופרים או מנות ספיישל במסעדות, לדוגמה). ייעוץ ופיתוח ארגוני הדרכה לעסקי מזון מדריך את בעלי העסקים כיצד לנתח את ההכנסות וההוצאות שלהם אל מול מלאים, וכיצד לייצר קשרי מסחר נכונים עם הספקים.

פלאן B ייעוץ עסקי

היועצים של פלאן B הם בעלי ניסיון רב בעסקים מתחום המזון, כמו גם בסטארט אפים טכנולוגיים וברשתות בגדים ענקיות. העבודה נעשית עם הלקוחות כדי לבצע אופטימיזציה להתנהלות של העסק ולייעל את עבודתו.