ייעוץ לעסקים בינוניים

, אך לא מצליחים להגיע לאקסטרה מייל של התרחבות לרמת עסק כלכלי מצליח. הבעיה הגדולה של עסקים בינוניים היא ברוב המקרים התנהלות ללא אסטרטגיה עסקית. כלומר, בעלי העסקים מצאו מודל כלכלי שעובד להם ופיתחו בעצמם מתודות עבודה סבירות שמצליחות לקיים אותו. העסק מתקיים ללא שאיפות התרחבות ומטרות פיננסיות, וללא דרך עבודה סדורה. ייעוץ לעסקים בינוניים שם דגש רב על פיתוח אסטרטגיה עסקית פיננסית שמטרתה להקנות לבעל העסק ידע ושליטה בעסקיו.

ייעוץ לעסקים בינוניים

אסטרטגיה עסקית פיננסית היא מושג רחב מאד שכולל בתוכו את כל היסודות הדרושים להקמת עסק מצליח. בין אלו ניתן למצוא מודלים כלכליים, ייעוץ ארגוני, עבודה מול ספקים, ניהול כספים והשקעות, אסטרטגיות שיווקיות ועוד. בעת הייעוץ, היועצים המומחים קודם כל משתמשים במודלים מעולם הכלכלה והסטטיסטיקה (כגון מודל SWOT המפורסם) לניתוח העסק על יתרונותיו וחסרונותיו, במטרה לנבא את עתידו והיתכנותו. לאחר מכן, מתחילים לפתח יחד עם בעל העסק תוכנית עסקית ארוכת טווח, הכוללת פיתוח מודלים כלכליים (כמו תוכניות מנויים מיוחדות), יצירת שיתופי פעולה עם עסקים נוספים, פתיחת ערוצים חדשים למסחר (חנות אינטרנטית למשל), ועוד. לכל עסק קיים ישנן המון זירות עסקיות אופציונליות לחלוש עליהן, והצלחתו תלויה ביכולתו של בעל העסק לפתח ראייה עסקית הכוללת תעוזה ויצירתיות.

היועצים של פלאן B

חברת פלאן B היא חברה לייעוץ עסקי פיננסי וייעוץ שיווקי אסטרטגי אשר הוקמה על ידי מספר בעלי עסקים ויזמים מצליחים. מתוך ניסיונם האישי ומתוך ידע מקצועי ותאורטי, היועצים מזהים את נקודות החולשה של כל עסק, ומתאימים לו פתרונות ביחס לחוזקותיו ולשאיפותיו.