ייעוץ כלכלי לעסקים

החל מבית קפה הנאבק אל מול סניף של רשת גדולה, ועד לסטארט אפ טכנולוגי שנבלם בגלל טכנולוגיה פורצת דרך שהקדימה אותו. בשנת 2020 רעדה האדמה תחת שווקים רבים. עולם התיירות, המלונאות, התרבות והבילוי ספגו את המכה הקשה ביותר, אך אליהם הצטרפו גם ענפים כגון הטקסטיל והתחבורה הציבורית. עסקים רבים נסגרו, אחרים עוד נאבקים על הישרדותם. ועם זאת, ישנם לא מעט עסקים שמצאו את דרכם מחדש בתוך המציאות השונה.

ייעוץ כלכלי לעסקים

העמידה אל מול מצב קיצון, או אפילו מצב של חוסר ברירה, הותירה בעלי עסקים רבים מול מראות. מצבים אלו שיקפו לבעלי העסקים אדפוסי ההתנהגות העסקיים דרכם נהגו להתנהל, ועל אף המכה הקשה שעסקים רבים ספגו בתקופה זו, המגיפה פתחה חלון לעצור, לחשב, להיוועץ בייעוץ מקצועי ולהצליח לייצר את בדרכים גמישות ויצירתיות את האפשרות להתפרנס. כך, מסעדות זיהו את פוטנציאל ערכות הפיקניק הלא ממומש, בעלי חניונים גילו שהדרייב אין לא מת ומפעלי פלסטיק זכו לפריחה מחודשת עם חסמי המגן שהוצבו בכל בתי העסק. עסקים רבים גילו שדווקא תקופה לא שגרתית זו מאפשרת לטפל מחדש בשגרה ולזהות בה הזדמנויות לא מנוצלות.

תוכנית עסקית

היועצים של פלאן B מסייעים לעסקים רבים בהתמודדות אל מול המשבר הכלכלי תוך מציאת פתרונות יצירתיים במטרה לשמור על רווחיותו של העסק, ואפילו לבצע השקעות בזירות חדשות. גם כאשר מדובר בעסקים המתמודדים עם תזרימי מזומנים שליליים, וגם כאשר מדובר בצרכים ארגוניים של צמצום עובדים, ייעוץ כלכלי לעסקים של פלאן B מכווין לניצול המשבר כדי לפתח גמישות עסקית וחשיבה מחוץ לקופסה.