ייעוץ ארגוני מה זה

ייעוץ ארגוני הוא תחום ותיק שבשנים האחרונות תפס תאוצה רבה וכיום ישנם לא מעט מוסדות המכשירים סטודנטים בתארים ראשונים ושניים בייעוץ ארגוני. בפועל, ייעוץ ארגוני הוא ייעוץ הפונה לזירה הפנימית של העסק. בעוד ייעוץ עסקי יכול להתעסק בזירות החיצונית כגון המודלים העסקיים והשיווק של החברה, הייעוץ הארגוני הוא אותם תהליכים שמטרתם לשפר ולייעל את מבנה השלד של העסק, בדגש על כוח האדם.

ייעוץ ארגוני מה זה

הצלחתו של עסק לא רק תלויה ביכולת שלו להביא מוצר חדשני או שירות לקוחות זמין ונגיש. רבות מן ההצלחה היא ביכולת הניהול של זרועות העסק השונות. ייעוץ ארגוני מתמקד פעמים רבות בטיפול בעובדי החברה או בעבודה עם ספקי חוץ, במטרה לייצר מערכת פרודוקטיבית שתאפשר למוצר את המרחב האופטימלי כדי להיסחר. תהליכי ייעוץ ארגוני שמים דגש רב על בניית ההיררכיה מצד אחד, חלוקת התפקידים מצד שני, ורווחת העובדים מן הצד השלישי. המטרה היא להפוך את כל אחד מגורמי העסק לאפקטיבי ביותר ומבלי שתהיה חפיפה בין הזרועות השונים. יועצים ארגוניים מגיעים מעולמות של עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, אימון קבוצות וכדומה. היכולת לייצר תקשורת בריאה של משוב וביקורת בתוך צוותי העבודה, חשובה לא פחות מליטושו של המוצר עצמו.

ייעוץ ארגוני ועסקי

חברת פלאן B מתמחה בייעוץ עסקי וארגוני על כל מרכיביו. היועצים של פלאן B מגיעים ממגוון רחב של הכשרות וניסיון בעולם העסקים המרכיבים יחד מפה מלאה של אמצעים. היועצים של פלאן B מזהים היכן מצויים הכשלים של העסק ומספקים פתרונות מעולמות התוכן השונים בהתאם לצרכיהם של העסקים.