ייעוץ ארגוני לעסקים
יועץ כלכלי משפחתי

תחום הייעוץ הארגוני מתמקד בתהליכים שונים בסביבת הארגון וזאת למטרות שיפור יכולות התפקוד של הארגון תוך הגדלת הכוח אדם ושיפור הדברים הקיימים בארגון. מטרתו של הליך ייעוץ ארגוני הוא לסייע לראשי הארגון למצות את מלוא הפוטנציאל שאפשר להוציא מהעסק ולהוביל את הארגון לתוצאות אופטימליות בכל היבט, כאשר מטרות התהליך נקבעות לכל ארגון באופן פרטני ואישי לכל מקרה ולאחר תהליך ייעוץ אסטרטגי שמטרתו לגבש עבור הארגון את כיווני הפעולה הנכונים לו. ייעוץ ארגוני ידוע גם בשם ייעוץ עסקי לארגונים והוא מיושם על ידי חברות ייעוץ שונות ונותני שירות כגון יועץ עסקי מוסמך העוסק ומתמחה בליווי תהליכי ייעוץ ארגוני ניהולי לחברות, ארגונים ועסקים גדולים במשק.

החלק הארגוני הוא החלק החשוב ביותר בחברות הגדולות , משום שכוח האדם גדול והעבודה גדולה, המעקב והארגון אחרי הדברים יכולים להוזיל משמעותית את העלות ולייצר תועלת הרבה יותר גדולה, בעצם להוציא את המיטב מהעסק. כאשר יושבים עם יועץ בוחנים את כל המצב הקיים ואת כל הנתונים שניתן לאסוף, לפי הם עושים את השינויים הנכונים ובונים אסטרטגיה אישית לכל מטרה ויעדים שקובעים. חשוב להבין שכל ארגון שהוא חייב לדעת את סביבת העבודה שלו, את התפקוד הקיים, את הדברים שאפשר לשפר. 

ייעוץ ארגוני לעסקים

ייעוץ ארגוני מתחיל משלב האפיון והאבחון המקדים במסגרתו היועץ הארגוני לומד להכיר מקרוב את התהליכים המרכזיים של הארגון. איתור פערים בין המצב המצוי בארגון לבין המצב הרצוי אליו שואפים להגיע מנהלי וראשי הארגון. לאחר ניתוח ממצאי שלבי האפיון והאבחון, יועץ לעסקים קטנים מתווה ייעוץ אסטרטגי לראשי ומנהלי הארגון ובמקביל בונה עבורכם תכנית פעולה שמטרתה להתוות דרך ליישום מטרות התהליך.