יועץ לעסקים קטנים
יועצים לכלכלת המשפחה

התפקיד של יעוץ השיווקי לעסקים, עם דגש על ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים, לייצר תוצאות ברווחים של העסק. לקדם ולתמוך בצמיחת העסק ולייצר לו ערכים מוספים לעומת מתחרים בשוק. החשיבות של ייעוץ שיווקי לעסקים מאוד גדולה יש המון נושאים בהם נוגעים כמו לדוגמא: לאתר ולפנות לקהלי יעד חדשים שמביאים עוד תנועה עסקית ועוד רווחים לעסק. להגדיל פעילות של לקוחות קיימים כדי להרחיב את סל הרכישה לייצר פרייסלים ומאגר לקוחות. לפתח ערוצי פרסום ושיווק כמו: רשתות חברתיות ופרסום באינטרנט (אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, טיק טוק גוגל ועוד. לחדד מסרים שיווקיים כדי לייצר העדפה על פני מתחרים. את כל אלה ועוד יועץ שיווק יכול לייצר לעסק שלכם, בתהליך ייעוץ עסקי לעסקים קטנים. היועץ מגיע עם המון שנות ניסיון ולימודים רלוונטים (תוכנה). בניית תוכניות עסקיות חלק מאוד מאוד חשוב כבר בהתחלה, פיתוח עסקים וניהול השיווק. 

יועץ לעסקים קטנים

כדי לבנות עבורך מערך שיווק יעיל, שמשיג את המטרה, צריך לבצע מחקר מקיף ומעמיק על כל השוק של השירות או המוצר אותו העסק מוכר. חוקרים את כל מאפייני השוק, בדיקת המתחרים, ניתוח קהלי יעד ומטרה והתנהגות הצרכנים. התנהלות של ההעסק כיום והתאמתו לדרישות והתפתחויות השוק והשיווק.

תהליך ייעוץ שיווקי לעסקים מצייד אותך בכלים אמיתיים,ישימים ויעילים כדי להמשיך ולפתח את השיווק העסקי, באופן עצמאי גם אחרי הייעוץ. רוב העסקים הקטנים הוא עסק ללא הרבה עובדים, ולא רואים צורך או חשיבות להשקיע בפרסום וקידום שיווקי של העסק, לא יוצרים מאגר של קהל ובגלל שאי אפשר לעשות הכל לבד, לכן ייעוץ כלכלי לעסקים קטנים יכול מאוד לתרום בשלב הזה. אצלנו יועצי השיווק עם המון שנות ניסיון ועם רקע של חברות אשר קבלו את הייעוץ השיווקי הנכון עבורם וחסכו המון כסף בהמשך הדרך, כלים נכונים עוזרים להרחיב את העסק שמרגיש לכם תקוע.