חברות ייעוץ אסטרטגי

אין פוליטיקאי שאין לו יועץ אסטרטגי ואין חברה מצליחה שאין לה יועץ כלכלי עסקי מומחה. מאידך, שוק הייעוץ האסטרטגי סובל מחוסר ברגולציה, אשר הובילה לעודף בחברות ייעוץ שקמו בהפתעה. בחיפוש מהיר בגוגל ניתן למצוא כמו עצומה של אנשי מקצוע (לכאורה) המציעים מגוון סלי שירותים לייעוץ בנושאים פיננסים או בייעוץ ארגוני. בין אלה אנחנו יכולים למצוא גם צעירים שסיימו תארים בכלכלה או במשאבי אנוש, והם טוענים להחזקתו של הידע הדרוש להצלחה. אך כפי שנאמר במילות חכמים- אין חכם כבעל ניסיון.

חברות ייעוץ אסטרטגי

מה שהופך יועץ אסטרטגי למקצוען הוא לא הכרת התאוריות האקדמיות שפותחו בקורסים לתורת המשחקים, וגם לא במודלים סטטיסטיים חדשניים שפותחו לאחרונה. כל אלו אולי יכולים להוות את התשתית לבנייתו של איש מקצוע, אך הם כאין וכאפס אל מול יועצים בעלי ניסיון אישי שיודעים להקנות ידע, ולהדריך מתוך הצלחותיהם וכישלונותיהם הפרטיים. הצלחה בעסקים כרוכה בהמון ניסוי ותהייה, ויועצים עסקיים חייבים בראש ובראשונה להיות אנשי עסקים בעצמם. כאשר בוחרים חברה לייעוץ עסקי, חייבים קודם כל לחפש אחר הצלחות מוכחות בשטח בייעוץ לחברות חיצוניות. זאת משום שגם בעלי עסקים מצליחים, לא תמיד יודעים לייעץ נכונה לעסקים אחרים. ייעוץ עסקים בינוניים נשען יותר מכל על יכולות אבחון אינדיווידואליות לכל עסק בפני עצמו.

פלאן B ייעוץ לעסקים

בשנת 2014 הוקמה חברת פלאן B לייעוץ עסקי פיננסי, והיא מתמחה בגיבוש תוכניות אסטרטגיות ופיתוח מודלים כלכליים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. החברה הוקמה על ידי מספר יועצים בעלי ניסיון אשר בעצמם חתומים על מספר הצלחות בהקמת עסקים ויזמויות. במהלך השנים החברה סייעה לעסקים רבים לצמוח ולהצליח.