הצעת מחיר ייעוץ עסקי
ייעוץ כלכלי לפרטיים

מחירם של מוצרים שונים משתנה בהתאם לגודל, מיקום, איכות, מיתוג, ויש בהם הרבה מאד משתנים מוחשיים. המשתנים נותנים לנו את הביטחון כי רכשנו משהו במחיר המבטיח לנו עלות מול תועלת הן מבחינה פיננסית והן מבחינה רגשית. לעומת זאת תחום השירותים העסקיים והלא עסקיים כמו רואה חשבון, עורכי דין, אדריכלים, רופאים, יועצים עסקיים ויועצים ומומחים בכלל, קביעת עלות השירות נמדדת על פי הניסיון שיש לכל אחד מהמומחים או היועצים. האם זה רציונלי מבחינת המטופל הלקוח יודע להעריך שמקצועיות והתמחות יש לכך ערך המתורגם לעלות. מכאן נגזרת העלות של יועץ עסקי מומלץ, אך לא רק.

ניתן לשאול שאלות הכוונה כאלה ואחרות כדי להבין מה באמת נקבל עבור השירות ומשם להבין עם הצעת המחיר רלוונטית לנו לדוגמא: מה כולל הייעוץ העסקי של אותה חברת ייעוץ עסקי? האם היא מספקת בנוסף גם ייעוץ פיננסי-כלכלי לבעל העסק? מה לגבי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות? האם היועץ יוכל להמשיך וללוות את בעל העסק גם מרחוק, ובזמן בו הם לא ביחד? או שמדובר בתשלום אך ורק עבור שעת מפגש אחת פנים אל פנים? האם החברה עובדת בשיתוף פעולה עם רואי חשבון ועו”ד? רלוונטי למקרים של פתיחת עסקים חדשים, אך לא רק, וכמובן יש לא מעט שאלות שאפשר לשאול.

ייעוץ פיננסי לחברות

במקרים רבים ההבדל בין הצלחה לכישלון של העסק, תלוי באמת בעצה טובה ובהכוונה מקצועית נכונה. לכן חשוב בהצעת מחיר להבין שהסכום עבור הייעוץ יכול לחסוך עלויות בעתיד, תכנית הייעוץ של צריכה להיות מותאמת במיוחד לצרכים, לאילוצים ולשאיפות שלכם.