הלוואה לעסק קיים

למען האמת, התפיסה הזו שגויה למדי, והלוואות לוקחים גם בעלי עסקים מצליחים בעלי רווחים גדולים. לעומת עסקים עם תזרים שלילי או עם מחזורים מצומצמים יחסית, עסקים מצליחים מגיעים עם עמדות כוח ומצליחים אפילו לייצר יכולת מיקוח איתנה במשא ומתן אל מול הגופים הפיננסיים או גופי מיקור החוץ השונים.

ניצול הזדמנויות כחלק מאסטרטגיה
עולה אם כן השאלה, מדוע עסקים מצליחים זקוקים למקורות מימון נוספים? התשובה לכך טמונה בתוכנית עסקית ארוכת טווח הכוללת בתוכה את השילוב שבין צפי רווחים המיועדים להשקעות מראש, וכן, חיפוש אחר הזדמנויות חיצוניות לגדילה. כלומר, כחלק מאסטרטגיה עסקית, יועצים עסקיים מצליחים להעריך את הרווחים ובונים תוכנית להשקעתם. התנהלות העסק עובדת על פי מתודה שמטרתה לייצר גדילה יחסית של העסק בטווח של כל כמה שנים. עם זאת, כחלק מהאסטרטגיה, מחפשים בעלי העסקים דרכים לגדול תוך שיתופי פעולה עם עסקים אחרים, השקעות, יזמויות וכדומה. העובדה כי הלוואה לעסק קיים היא טקטיקה חשובה שמטרתה לצמוח ולהתפתח, נכונה לעסקים גדולים וקטנים כאחד. ניצול הזדמנויות וגמישות תמיד מהולים בסיכון שבהתחייבות להחזר ההלוואה, אך מנגד, אם יעשו בעזרת ייעוץ עסקי מקצועי, הלוואות יכולות לחולל פלאים בהתפתחותם של עסקים.
ליווי עסקי מקצועי
היועצים של פלאן B מסייעים לעסקים בבניית תוכניות אסטרטגיות שמטרתן לשמור על הגדילה של העסק ולטפח את ההתפתחות שלו. פלאן B הוקמה בשנת 2006 ויועציה הם בעלי ניסיון רב והצלחות רבות בעולם העסקים. טיפול בעסק וליוויו יכול לכלול מספר רב של מרכיבים שתלויים בחולשות ובחוזקות של העסק, ביחס ליכולותיו הפוטנציאליות בשוק.